Wirtualne „Media”.

Dziennikarz Marcin Tyc przygotowuje książkę o pracy w Wirtualnej Polsce z perspektywy Krzysztofa Suwarta. Suwart to fikcyjny dziennikarz, który stał się bohaterem afery WP i Tomasza Machały, do niedawna redaktora naczelnego WP.

Reklamy

Jak się okazało wirtualny dziennikarz spłodził ok. 300 artykułów, które były kryptoreklamami i laurkami na cześć np. resortu Zbigniewa Ziobry. Jak to możliwie, że nikt przez prawie dwa lata nie zorientował się, że najpopularniejszy dziennikarz największego portalu w Polsce nie istnieje, a jego twórczość to ordynarne reklamy i propaganda za m.in. państwowe pieniądze?

Na to oraz inne pytania wokół afery WP i jej bohatera odpowiedź znaleźć zamierza Tyc w swojej książce.

Źródło: Twitter

Poprzedni artykułWiece „poparcia” dla władzy jak za PRL. Sztuczne, sprowadzeni ludzie
Następny artykułNawacki ma poważny problem. Eksperci są zgodni, to czyn z artykułu 276 kodeksu karnego