Polskie Radio wydaje miliony… na promowanie albumów o Lechu Kaczyńskim. Kto bogatemu zabroni?

Krzysztof Czabański. Fot. YouTube

Dworskiej usłużności w państwie PiS ciąg dalszy.

Portal Press dotarł do danych, z których wynika, że Polskie Radio wydało prawie 593,6 tys. zł na reklamy w RMF FM i Radiu Zet promujące albumy „Prezydent RP Lech Kaczyński – świadectwo” (pięć płyt CD) i „Smoleńsk – ostatnia misja” (dwie płyty CD) wydanych z okazji 10. rocznicy katastrofy smoleńskiej.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Dodatkowo nieco ponad 700 tys. wydano na reklamę tych albumów w Polsacie.

Pierwsza z tych książek, „Prezydent RP Lech Kaczyński – świadectwo” zawiera m.in. pięć wywiadów z byłym prezydentem, które przeprowadził w latach 2006–2007 Krzysztof Czabański, wówczas prezes Polskiego Radia.

Od 7 maja Polskie Radio od 7 maja nie odpowiedziało na pytania dotyczące powodów zakupu spotów reklamowych w konkurencyjnych rozgłośniach i wydanych na to pieniędzy.

Źródło: press.pl