Jacek Kurski ma powody do wściekłości. „Szkło kontaktowe” ma o wiele więcej widzów niż „W tyle wizji”. Emitowany przez TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku oglądało średnio 650 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami zaledwie 528 tysięcy osób.
Biorąc pod uwagę jak ogromnymi budżetami dysponuje pisowska telewizja w stosunku do TVN, można zrozumieć skalę porażki Kurskiego. Spadki i złe wyniki propagandowych programów szczujni z Woronicza obrazują też stosunek Polaków do partyjnego przekazu, który w ocenie wielu ludzi jest zakłamany do granic możliwości.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
źródło: Twitter