PILNE! Mamy bezpośredni dowód na manipulację sondażami przez PIS! Udostępnij i skomentuj

Mamy bezpośredni dowód na prowadzenie manipulacji i oszustw przy użyciu sondaży przez PiS. Poniższa korespondencja została ujawniona przez serwis Poufna Rozmowa. Wynika z niej, że PiS dopuszczał się manipulacji w sondażach, próbując zniwelować negatywne trendy poparcia opinii publiczne.

WAŻNE! Oszustwo było znane szerokiemu gronu polityków PiS. Z uwagi na bardzo poważny charakter sprawy prosimy o jak najszersze udostępnianie niniejszego wpisu w sieci! 

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Adresatami poniższego e-maila byli: Marek Kuchciński, Ryszard Terlecki, Stanisław Karczewski, Joachim Brudziński, Beata Mazurek, Mariusz Błaszczak, Beata Szydło, Mateusz Morawiecki i Maciej Łopiński.

WAŻNE! W e-mailu czytamy, że opozycja zaczynała zdobywać przewagę nad PiS, aby temu przeciwdziałać organizowano akcję zamówionych i prawdopodobnie sfałszowanych sondaży, które miały oddziaływać na emocje elektoratu!

“Uprzejmie przypominam akcję sondażową rok wcześniej. Między lutym a marcem 2017 odnotowano podobny jak aktualnie spadek PiS i wzrost PO. Przewaga sumy PO+N nad PiS utrzymywała się w kwietniu i maju. O efekcie ‘ wzrostu PO’ w marcu 2017 przesądzały badania telefoniczne TNS dla GW, IBRIS dla Onet.pl, Rzeczpospolitej, MB dla TVN oraz Pollster dla SE. W kwietniu 2017 zrealizowano 3 badania które ‘odczarowały’ wynik PO (TNS dla WPolityce, TNS dla TVP, IPSOS dla TVP).Późniejsza dynamika polityczna doprowadziła do długiego trendu wzrostowego PiS. Do tego momentu (30.03.2018) brak wyników weryfikujących narrację sondażową dyktowa, przez opozycję. Z uwagi na; -początek kampanii wyborczej (forsowanie zjednoczenia opozycji, wmawianie przegranej PiS w miastach), -wyraźne osłabienie struktur rządowych po rekonstrukcji (nikła skuteczność komunikacyjna, słabość w kreowaniu agendy medialnej), -niekorzystny termin (okres świąteczny przy braku reakcji), aktualna sytuacja jest trudniejsza niż rok wcześniej. Bez podjęcia działań aktualna negatywna tendencja dla większości rządowej może się utrwalić.