We wrześniu podpisano umowę na wykonanie projektu grafiki dla Senatu i Kancelarii Senatu. Wykonawca otrzyma łącznie ponad 110 tys. złotych. Informacje pojawiła się na Twitterze na profilu dane publiczne. Kancelaria Senatu twierdzi, że nie chodzi o nowe logo, tylko… poprawienie obecnego.
Umowę podpisano 14 września między Kancelarią Senatu a firmą Headmade.
W ramach umowy wykonawca wykona “projekt Systemu Identyfikacji Wizualnej Senatu Rzeczpospolitej i Kancelarii Senatu”. Autor informacji poinformował, że obecnie logo ulegnie zmienione. Wykonawca otrzyma 83 tys. zł. za wykonanie projektu i ponad 27 tys. zł za przeniesienie praw autorskich. Łącznie Senat zapłaci ponad 110 tys. złotych.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Do informacji odniosła się Kancelaria Senatu. “Informujemy, że jest to błędne info. “Kancelaria Senatu nie planuje rebrandingu – projektuje się oparty m.in. na dotychczasowej identyfikacji” – przekazano.
https://twitter.com/dane_publiczne/status/917451200022401025
Informujemy, że jest to błędne info. Kanc. #Senat.u nie planuje rebrandingu – projektuje siw oparty m.in. na dotychczasowej identyfikacji pic.twitter.com/OtSQFGMeZn
— Senat RP 🇵🇱 (@PolskiSenat) October 9, 2017
Nam to przypomina poprawki do projektu z serialu “Poszukiwany poszukiwana”. Tam za przesunięcie jeziora też płacono spore sumki.
Źródło: twitter