Jacek Kurski nie śpi po nocach – Martyniuk ostatnią deską ratunku

Znów porażka! TVP odnotowała najniższy tygodniowy wynik w historii. Telewizja Polska jest w coraz gorszych opałach. Stacja została daleko w tyle. Na rynku telewizyjnym rządzi Polsat i TVN. TVP próbuje ratować się disco-polo.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla serwisu wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądaną audycją w zeszłym tygodniu (tzn. 19-25 czerwca 2017) był mecz piłki nożnej Mistrzostw Europy U-21 między Polską i Szwecją. Tego dnia Polsat włączyło ok 3,25 mln fanów futbolu.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Co ciekawe, drugie miejsce na rynku telewizyjnym zajęła telewizyjna Dwójka, która wyemitowała koncert “25 lat disco polo”. Przy hitach Zenka Martyniuka bawiło się średnio 2,94 mln widzów. Trzecia lokata ponownie zdobył Polsat – tym razem dzięki transmisji meczu Polska-Anglia w ramach ME U-21. Rozgrywki obejrzało 2,94 mln osób (Polsat odnotował jednak mniejszy procentowy udział stacji od TVP2).

Biorąc pod uwagę oglądalność wszystkich programów w ostatnim tygodniu, niekwestionowanym zwycięzcą jest Polsat. Tuż za nim uplasował się TVN. Ostatnią lokatę zajęła TVP1. Jak poinformował serwis wirtualnemedia.pl, stacja tym samym odnotowała najniższy tygodniowy wynik w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce. Może być gorzej?

Teraz rozumiemy czemu Jacek Kurski lansuje Martyniuka. Disco-polo to dla niego ostatnia deska ratunku, by podnieść oglądalność.

Źródło: wirtualnemedia