Znów porażka! TVP odnotowała najniższy tygodniowy wynik w historii. Telewizja Polska jest w coraz gorszych opałach. Stacja została daleko w tyle. Na rynku telewizyjnym rządzi Polsat i TVN. TVP próbuje ratować się disco-polo.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla serwisu wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądaną audycją w zeszłym tygodniu (tzn. 19-25 czerwca 2017) był mecz piłki nożnej Mistrzostw Europy U-21 między Polską i Szwecją. Tego dnia Polsat włączyło ok 3,25 mln fanów futbolu.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Co ciekawe, drugie miejsce na rynku telewizyjnym zajęła telewizyjna Dwójka, która wyemitowała koncert “25 lat disco polo”. Przy hitach Zenka Martyniuka bawiło się średnio 2,94 mln widzów. Trzecia lokata ponownie zdobył Polsat – tym razem dzięki transmisji meczu Polska-Anglia w ramach ME U-21. Rozgrywki obejrzało 2,94 mln osób (Polsat odnotował jednak mniejszy procentowy udział stacji od TVP2).
Biorąc pod uwagę oglądalność wszystkich programów w ostatnim tygodniu, niekwestionowanym zwycięzcą jest Polsat. Tuż za nim uplasował się TVN. Ostatnią lokatę zajęła TVP1. Jak poinformował serwis wirtualnemedia.pl, stacja tym samym odnotowała najniższy tygodniowy wynik w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce. Może być gorzej?
Teraz rozumiemy czemu Jacek Kurski lansuje Martyniuka. Disco-polo to dla niego ostatnia deska ratunku, by podnieść oglądalność.
Źródło: wirtualnemedia