Koniec „Rolnika”?

Tygodnik „Do Rzeczy” zmniejszył nakład do 59,2 tys. egzemplarzy. Jeszcze w pierwszej połowie marca wynosił 69,5 tys. egzemplarzy.

Reklamy

Tygodnik Rafała Ziemkiewicza, Cezarego Gmyza czy Pawła Lisickiego od lat boryka się ze spadającą sprzedażą. Jego prawdziwa, kioskowa sprzedaż pozostaje niejawna, a ostatnia oficjalna tzw. sprzedaż ogółem wynosiła w styczniu 28,8 tys. egzemplarzy, co było spadkiem o 8,26 proc. w stosunku do grudnia.

Związany właścicielsko z „Do Rzeczy” tygodnik „Wprost” zniknął z rynku i pozostaje jedynie w wersji elektronicznej. Jednak – jak informuje branżowy portal WirtualneMedia.pl z redakcji znika niemal cały zespół. Ofertę kontynuacji pracy otrzymały maksymalnie cztery osoby, ale nie wszystkie je przyjęły.

– Naszym zdaniem nie będzie żadnego pisma wydawanego w sieci, to PR-owe gadanie. Będą za to płatne treści, przygotowywane przez trzy – cztery osoby. Z dnia na dzień rozwiązano kilkunastoosobowy zespół, stawiając nas przed faktem dokonanym. O tym, że znikamy z rynku dowiedzieliśmy się w środę. Naprawdę nie wiem, co dalej robić – powiedział Wirtualnym Mediom jeden z dziennikarzy.

Źródło: Wirtualne Media

Poprzedni artykułCynizm i bezwstyd! Potrzeba Rządu Ocalenia Narodowego
Następny artykułSystem e-zwolnień nie wyrabia się?