„Fakty” wyprzedziły „Wiadomości” we wrześniu. „Wydarzenia” po raz pierwszy w historii wygrały z „Teleexpressem”. „Wiadomości” TVP na dwóch antenach maja mniej widzów niż rok temu na jednej antenie.

Sztandarowy program informacyjny TVN we wrześniu 2017 roku oglądało średnio 2,76 mln widzów, co zapewniło TVN 22,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis zyskał 121 tys. widzów. Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Warto dodać, że średnia oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS w zeszłym miesiącu wyniosła 2,92 mln widzów, co przełożyło się na 23,95 proc. udziału. Było to o 4,69 proc. więcej, niż we wrześniu 2016 roku.

Reklamy

Na drugie miejsce spadły „Wiadomości” TVP1. Ich oglądalność zmalała o 26,22 proc. (756 tys. widzów). We wrześniu 2017 roku wyniosła ona 2,13 mln osób. Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 15,83 proc. (rok wcześniej było to 21,62 proc.). Od czwartku, 24 sierpnia 2017 roku Telewizja Polska pokazuje swoje główne programy informacyjne „Wiadomości”, „Panoramę” i „Teleexpress” również na antenie TVP Info. Średnia widownia „Wiadomości” na antenie newsowej stacji we wrześniu br. wyniosła 463 tys. osób, a udział – 3,47 proc. Łącznie na dwóch antenach program miał 2,59 mln widzów (19,30 proc. udziału). Było to i tak o 10,14 proc. mniej, niż „Wiadomości” gromadziły rok temu tylko na jednej antenie.

A my gratulujemy Jackowi Kurskiemu, pod którego batutą TVP po prostu kwitnie.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Poprzedni artykułZiobro w strachu. Komisja Wenecka skontroluje niezależność prokuratury
Następny artykułPSL chcą zakazu promowania w Polsce ideologii banderowskiej. Propozycja ustawy w Sejmie