Były premier kontra „Fakt”. Miller domaga się 1,5 mln złotych

Proces za artykuł.

Były premier Leszek Miller domaga się od Ringier Axel Springer Polska, wydawcy tabloidu „Fakt”, 1,5 mln złotych zadośćuczynienia oraz przeprosin przez sześć dni, na pierwszej stronie. To pokłosie artykułu po samobójczej śmierci syna byłego premiera. Tekst umieszczony na pierwszej stronie weekendowego dodatku w „Fakcie” zatytułowano: „Ojciec wybrał politykę, a syn sznur”.

Reklamy

– Jesteśmy świadomi powagi sytuacji, a przede wszystkim delikatnej i osobistej natury tej sprawy. W związku z tym nie chcemy na tym etapie wypowiadać się na ten temat – skomentowała pozew Agnieszka Skrzypek-Makowska z Ringier Axel Springer Polska (należy do niemiecko-szwajcarskiego Ringier Axel Springer Media AG).

Źródło: Wirtualne Media