Nie jest wykluczone, że temat nacjonalizacji mediów został celowo wrzucony w przestrzeń publiczną, by przykryć problemy, które ma PiS. Chodzi o liczne niewyjaśnione afery, takie jak ta deweloperska Jarosława Kaczyńskiego, pomysły w rodzaju zmiany struktury województw i powrotu do rozwiązań z 1975 roku ale również ostrą walkę wewnętrzną o stołki w tym ugrupowaniu.
Trudno bowiem poważnie traktować deklaracje ideologiczne o nacjonalizacji mediów w ustach partii, która sama sprzedała wiodący tytuł prasowy Szwajcarom po to, by przejąć bardzo atrakcyjne nieruchomości w centrum Warszawy. Wtedy chodziło o poważne pieniądze, dzisiaj po prostu o władzę i kolejne stołki dla swoich.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
“Doprowadź do sprzedaży Szwajcarom polskiego Expressu Wieczornego
Skasuj polskie Zakłady Graficzne, wyprzedaj maszyny, a nieruchomości po zakładach zamień w deweloperkę. Krzycz o dominacji zagranicznych mediów i planuj „repolonizację”” – skomentował sprawę Krzysztof Brejza.
1️⃣Doprowadź do sprzedaży Szwajcarom polskiego Expressu Wieczornego
2️⃣Skasuj polskie Zakłady Graficzne, wyprzedaj maszyny, a nieruchomości po zakładach zamień w deweloperkę
3️⃣Krzycz o dominacji zagranicznych mediów i planuj „repolonizację”🤣#władcabiurowcówiwieżowców#Srebrna pic.twitter.com/6ZizgdrQAq— Krzysztof Brejza (@KrzysztofBrejza) June 20, 2019