Polacy nie chcą propagandy PiS.
Spadki oglądalności portali przejętych przez PKN Orlen, z których robiona jest tuba propagandowa PiS porażają.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Od 18 proc. do prawie połowy odwiedzających.
Widać, że Polacy nie dają się nabrać na propagandę PiS i głosują “nogami”, opuszczając serwisy zamieniane w propagandę.
Serwisy Obajtek Press spadają:
– https://t.co/uMdr7pPuaF spadek o 45,6%
– https://t.co/v3ReC6y5IM -36,61%
– https://t.co/5sRJNAhYgu -30,20%
– https://t.co/GySMLyGzog -29,50%
– https://t.co/KztYKkE31J -28,99%
– https://t.co/SA9PvqJdhT – 23,75%
– https://t.co/l6PSCRye34 -18,08% pic.twitter.com/l9CcIeKgBI— Ireneusz Lara #NowaSolidarność @SilniRazem (@ilar1958) June 3, 2021
źródło: Twitter