Biznes według „Gazety Polskiej”.

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i wiceprezes Telewizji Republika oświadczył w TVP Info, że był korumpowany przez przedstawicieli „lobby futrzarskiego”.

Reklamy

Błyskawicznie odpowiedział mu Szczepan Wójcik hodowca, wydawca mediów wSensie.pl i swiatrolnika.info. Okazało się, że to kierowana przez Sakiewicza Telewizja oferowała promocję biznesu futrzarskiego, także na łamach tygodnika „Gazeta Polska”.

Koszt promocji miał wynieść 100 tys. zł netto na antenie Republiki i 120 tys. zł netto na łamach „Gazety Polskiej”.

Ofertę złożono 23 sierpnia 2017 r.

 

źródło: Twitter

Poprzedni artykuł5 tys. zł za wypowiedzi dla TVP. Należało się, bo zdał maturę?
Następny artykułPiS gardzi dziennikarzami TVP?! Morawiecki: Poproszę inne źródło [FOTO]