Nerwowo w ministerstwie. Brejza pyta Sasina po co PiS robi kampanię reklamową podwyżek cen energii

“Jak donoszą media Polski Komitet Energii Elektrycznej. który reprezentuje interesy sektora energetycznego w Polsce, w tym przede wszystkim wielkich koncernów z udziałem Skarbu Państwa zamówił kampanię edukacyjną, która ma na celu oswoić Polaków z podwyżkami cen prądu.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


1. Jaki jest sens przeprowadzania kampanii “oswajającej” Polaków z podwyżkami cen prądu?

2. Jaki będzie koszt ww. kampanii? W jakim udziale spółki energetyczne poniosą ten koszt, czy rząd również będzie partycypować w kosztach tej kampanii?

3. W jaki sposób wyłoniona zostanie firma, która taką kampanię przeprowadzi?

4. Kiedy rząd wprowadzi obiecane w lutym 2020 r. rekompensaty za podwyżki cen prądu? Czy te rekompensaty obejmą całość podwyżek cen prądu w ostatnich latach, które rujnują portfele Polaków i napędzają ogromny wzrost cen usług i cen w sklepach?

5. Które spółki energetyczne zaangażowane zostaną w projekt “oswajania Polaków z podwyżkami cen prądu”?

6. Czy Ministerstwo Aktywów Państwowych lub inna jednostka rządowa uczestniczy w organizowaniu akcji “oswajania Polaków z podwyżkami cen prądu”?  ” – pyta Brejza.

Nic dziwnego, że w ministerstwie zrobiło się nerwowo.