“Jak donoszą media Polski Komitet Energii Elektrycznej. który reprezentuje interesy sektora energetycznego w Polsce, w tym przede wszystkim wielkich koncernów z udziałem Skarbu Państwa zamówił kampanię edukacyjną, która ma na celu oswoić Polaków z podwyżkami cen prądu.
1. Jaki jest sens przeprowadzania kampanii “oswajającej” Polaków z podwyżkami cen prądu?
2. Jaki będzie koszt ww. kampanii? W jakim udziale spółki energetyczne poniosą ten koszt, czy rząd również będzie partycypować w kosztach tej kampanii?
3. W jaki sposób wyłoniona zostanie firma, która taką kampanię przeprowadzi?
4. Kiedy rząd wprowadzi obiecane w lutym 2020 r. rekompensaty za podwyżki cen prądu? Czy te rekompensaty obejmą całość podwyżek cen prądu w ostatnich latach, które rujnują portfele Polaków i napędzają ogromny wzrost cen usług i cen w sklepach?
5. Które spółki energetyczne zaangażowane zostaną w projekt “oswajania Polaków z podwyżkami cen prądu”?
6. Czy Ministerstwo Aktywów Państwowych lub inna jednostka rządowa uczestniczy w organizowaniu akcji “oswajania Polaków z podwyżkami cen prądu”? ” – pyta Brejza.
Nic dziwnego, że w ministerstwie zrobiło się nerwowo.
Interwencja do premiera Sasina – ws. kampanii „oswajającej Polaków z podwyżkami cen prądu”📈🔌💸. Ustalmy:
– jaki jest sens kampanii?
– jaki jest jej koszt?
– jak wyłoniona zostanie firma do przeprowadzenia tej kampanii informacyjnej?#Drożyzna #Oswajanie pic.twitter.com/gveXAA223d— Krzysztof Brejza (@KrzysztofBrejza) September 22, 2021