Fatalna kampania Obajtka. Polacy wyśmiewają billboardy, na których PiS przekonuje, że paliwo jest tanie i produkują własne wersje. Jeden z takich poprawionych mówi, że Polacy mogą kupić najmniej paliwa w Europie za swoją pensję.

Sytuacja z kampanią reklamową uderzyła w PiS, bo ludzie doskonale wiedzą, że jest drogo i za swoje pieniądze mogą zatankować coraz mniej. Dysonans poznawczy, który odczuwają patrząc na ogłoszenia Obajtka a potem podjeżdżają na stację, jest bardzo duży. To przekłada się na spadek poparcia dla PiS.

Reklamy

Obajtek walczy o swoją prezesurę w Orlenie, ale metody wybrał raczej mało skuteczne – komentują internauci.

 

Poprzedni artykułInternauci przedstawili prawdziwe przyczyny problemów Polski. Zmodyfikowali grafikę Morawieckiego
Następny artykułMorawiecki chciał sprzedać PKP Cargo Rosjanom. „Na krótkiej liście były Koleje Rosyjskie kierowane przez Jakunina, przyjaciela Putina”